Meesje

28-02-2021

Is het meesje dat in onze praktijk staat misschien al opgevallen? Het is een beeldje dat ik in Vezelay heb gekocht tijdens een trektocht met de caravan in Frankrijk.

Het beeldje heeft er een plaatsje, omdat ik het mooi vind, maar ook omdat het van betekenis is.

Meesjes zijn vogeltjes die tijdens de winter hier blijven en niet gaan overwinteren. Ze weten de winter door te komen. Ze zoeken naar eten en zorgen voor kleur en leven in onze tuinen.

Ik zie hierin een parallel met het leven. Je kent periodes van lente en zomer en dat alles in flow is... Soms ervaar je de winter in je leven en ga je op zoek naar wat je nodig hebt en je deugd doet.

Ik ben dankbaar dat ik mensen mag ontmoeten die ondanks de winter in hun leven, kracht vinden om op zoek te gaan naar wie ze zijn en wat helpend voor hen is. Graag bied ik een plek aan waar ze kunnen bijtanken en gevoed worden als individu, partner, koppel, ouder en/of plusouder.

Bedankt voor alle aanmoedigingen en fijne gesprekken van de afgelopen week!

Elke

©2018 OnsNieuwGezin | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin