Valentijn

21-02-2021

In mijn praktijk ontmoet ik koppels die zoekend zijn in hun relatie binnen het nieuw samengesteld gezin. Ze voelen liefde en verbondenheid met elkaar, maar het is niet makkelijk om deze te blijven voelen... 

Een week geleden werd Valentijn gevierd, de dag van de liefde... Liefde staat voor verbinding en verlangen... Het zoeken naar momenten om dit te voelen en verbinding met elkaar te kunnen maken, is niet evident in kerngezinnen, maar ook koppels in nieuw samengestelde gezinnen worden hiermee geconfronteerd. Ze gaan samenwonen om meer tijd bij elkaar te kunnen doorbrengen, maar het wordt intenser en complexer. Er is een afwisseling in de regeling van de kinderen en de tijd samen om elkaar echt te leren kennen is schaars... 

Hoe kan je als koppel voor jezelf zorgen? Hoe maak je tijd vrij voor jullie ook als de kinderen aanwezig zijn? Hoe zorg je ervoor dat je elkaar niet verliest door het dagelijks managen van het gezin?Dit zijn vragen die ik in mijn praktijk tegenkom... Ik wil jullie graag dezelfde vragen stellen, wat doen jullie als koppel om voor jullie zelf te zorgen, om jullie batterijen op te laden?

Merken jullie dat jullie in overleefstand zitten en hierdoor echt contact tussen elkaar missen... Dan zijn jullie steeds welkom op gesprek. We organiseren ruimte voor jullie twee waarbij jullie op verhaal kunnen komen, kunnen uitzoomen en elkaar terug echt kunnen ontmoeten ondanks de dagelijkse ratrace...

©2018 OnsNieuwGezin | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin