Wandelen

12-03-2021

'You should sit in nature for 20 minutes, unless you're busy, then you should sit for an hour' - Zen-saying

In de natuur zijn en wandelen is het beste medicijn tegen stress en drukte in je hoofd. Herken je ook dat je soms heel wat bordjes in de lucht moet houden? Dat je een hele lijst hebt die je nog moet afwerken en dat je naar adem snakt.

Je wil het anders, maar je blijft vast zitten in de ratrace. Verschillende vragen komen op je pad: hoe kan ik mijn leven anders inrichten, doe ik mijn werk nog graag, hoe kan ik liefdevol in relatie gaan met mijn partner, kinderen, pluskinderen,...

Herken je dat je hoofd soms tolt en dat je jezelf soms voorbij holt, waardoor je de verbinding met jezelf en je omgeving verliest. Je reageert soms op manieren dat je niet zou willen, je bent kort af en je emmer zit vol.

Wil je tijd voor jezelf vrijmaken om terug op te laden? Dan nodig ik je graag uit voor wandelcoaching. Hierbij maak je tijd voor jezelf vrij om terug tot je essentie te komen en te ontdekken wat je echt wilt. Je doet dit al wandelend in de magische natuur. Wandelen is een vorm van beweging, je zet je lichaam in beweging en je schakelt je overactieve geest uit.

Tot slot gaan we samen op stap en bied ik allerlei mindfullness- en ontspanningsoefeningen aan in combinatie met een coachingsgesprek.

De perfecte mix om contact te kunnen maken met je innerlijke weten en passie.

Inspireert dit tekstje je, maakt het je nieuwsgierig, prikkelt het je en wil je graag zelf wandelcoaching ervaren, neem dan contact op met mij!

Ik ben graag je compagnon de route...

©2018 OnsNieuwGezin | Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin